Nov šport na mojem seznamu!

Prvi decembrski teden je za mano. Vreme nam še kar služi, tako da je prava pravljica, ko grem popoldan nekam malo višje na svež zrak (dopoldan zaradi študija namreč ne moram).

IMAG1486
Nagrada, ki jo definitivno ne dobiš v mestu!

Kot ste verjetno že opazili, sem se lotil novega športa. Zdi se mi idealna dopolnitev in delna zamenjava tekanja v zimskem času. Za enkrat mi predstavlja samo to, mogoče pa me kmalu potegne tudi na kakšno turno smukaško tekmo. Poleg tega je sanjska kombinacija treh meni zelo všečnih stvari: teka, narave ter smučanja. Tako med treningom združim vse v enem, noge pa so mi hvaležne, ker jim ni treba teči navzdol. Edino zoprno dejstvo je to, da je v našem koncu Krvavec edina primerna destinacija, saj nam teta zima še ni namenila obilnejše pošiljke snega, ki bi pobelil ostale vršace in tako omogočil turno smuko še kje drugje. Sicer pa kdor čaka, dočaka, in bomo tako vsaj bolj veseli, ko bo ponovno padel in bomo kot mali otroci lahko napadli kakšen drug hrib, kot bi bila čokolada. Ne nazadnje pa je smučanje super stvar za razbiti monotonost celoletnega teka. Pa še družba je zakon- kot pri teku, saj je kar nekaj tekačev pozimi obuje pancarje in jih pripne v smučke. Tako da upam, da mi bo dalo vse skupaj še več energije, moči in motivacije za naslednjo sezono!

Komentiraj